Fleur

338
Video’s:

Over mij

Hoi hoi! Ik ben Fleur en ik ben 18 jaar oud. Ik heb net mijn opleiding op het Vwo op het dr. Knippenbergcollege afgerond. Ik wist nog niet zo goed wat ik wilde studeren, vandaar dat ik er maar een tussenjaartje achteraan heb geplakt. Bovendien leek het me ook heel gaaf om een keertje een grote reis te maken, en zodoende is mijn droom een plan geworden. Ik woon nu nog in Helmond, maar in september zal ik voor 4 maanden naar Afrika afreizen!

Over mijn reis

Ik vertrek begin september naar Zambia, waar mijn avontuur begint. Hier zal ik gedurende 3 maanden gaan werken als vrijwilliger op een basisschool. Mijn taken zullen vooral zijn om de kinderen Engelse les te geven en de leraar in het algemeen te ondersteunen. Hierna sluit ik af in Zimbabwe, waar ik nog 1 maand in een dierenopvang, The Chipangali Wildlife Orphanage, zal doorbrengen. Hier zal ik helpen met de dieren verzorgen, op onderzoek uit gaan en voorlichting geven op scholen. Of ik er zin in heb? Dat raad je waarschijnlijk wel...

Bezochte landen

Ik heb 18 landen (8%) bezocht:

België, Botswana, Duitsland, Frankrijk, Italië, Kroatië, Liechtenstein, Monaco, Nederland, Oostenrijk, Portugal, Slovenië, Spanje, Turkije, Verenigd Koninkrijk, Zambia, Zimbabwe, Zuid-Afrika.